نتیجه بازی پرسپولیس و هوادار+ ویدیو گل‌ها(۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| آقایی آل کثیر ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و هوادار(۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل دوم پرسپولیس به هوادار با دبل آل کثیر | عیسی فرصت‌سوزی‌ها را جبران کرد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و مس رفسنجان (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تقابل نویدکیا و سپاهان برنده نداشت مدیرعامل سابق استقلال در خواب زمستانی! ترکیب پرسپولیس برای مسابقه با هوادار اعلام شد | بازگشت عالیشاه به ترکیب اصلی جریمه نقدی استقلال و محرومیت هاشمی‌نسب و حامدی‌فر + عکس پخش زنده بازی هوادار و پرسپولیس در لیگ برتر (۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی مس رفسنجان و سپاهان در لیگ برتر (۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچسترسیتی و فولام (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | یورش پپ و شاگردانش به جام قهرمانی قرارداد حجازی از طرف باشگاه استقلال به سازمان لیگ ارسال نشده است درآمد ام‌باپه در رئال مادرید چقدر است؟ مشهد، میزبان مسابقات کشوری ووشوی بزرگسالان کشور نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوکوهاما مارینوس و العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا| کامبک ژاپنی نکونام لیست ورود و خروج را تکذیب کرد تجلیل از ۱۵۰ مدال‌آور خراسانی در دهه کرامت مورینیو در راه ترکیه! پخش زنده بازی تراکتور و گل‌گهر سیرجان (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی منچسترسیتی و فولام (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

احضار دو استقلالی به کمیته انضباطی و کمیته اخلاق

  • کد خبر: ۲۲۳۲۳۴
  • ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۹
احضار دو استقلالی به کمیته انضباطی و کمیته اخلاق
سید حسین حسینی، دروازه‌بان استقلال به کمیته انضباطی احضار شده و امیرحسین صادقی به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، به دنبال اظهاراتی که اخیرا سید حسین حسینی انجام داد، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دروازه‌بان آبی‌ها را به کمیته انضباطی فرا خواند. بعد از بازی با شمس آذر سیدحسین حسینی در اظهاراتی غیرمسئولانه حکمی که اخیرا علیه او اعمال شده را به سخره گرفت و حتی زمزمه محرومیتش در بازی با تراکتور نیز به گوش رسید. حسینی به همین دلیل در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حاضر شد و پیرامون صحبت‌های خود توضیحاتی داد. قرار است به زودی درباره حسینی تصمیم گیری شود وشاید محرومیتی برای او درنظر گرفته شود که برای باشگاه استقلال مخاطره آمیز هم باشد.

 درعین حال که حسینی به کمیته انضباطی فرا خوانده شده، امیرحسین صادقی، بازیکن سابق استقلال هم قرار است برای ادای پاره‌ای از توضیحاتی به کمیته اخلاق برود. صادقی اخیرا از اظهارات حسینی و رفتاری که در جریان بازی با آلومینیوم اراک داشت حمایت کرد که باعث تعجب و شگفتی بسیاری از اهالی فوتبال شد و مشخص نیست اساسا به چه منظور پیشکسوت سابق استقلال خودش را وارد جریانی کرده که هیچ ارتباطی به او نداشه است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->